niedziela, 25 sierpnia 2013

Wyniki konkursu Moja Nowa Figura

Mamy zwycięzców! 


Przypominam - w konkursie do wygrania były trzy zestawy suplementów diety Figura.Każdy zestaw składa się z czterech produktów. 

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było polubienie mojej strony na facebook'u, strony Mojej Nowej Figury oraz odpowiedź na pytanie: "Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wygrać zestaw suplementów marki Figura?".



Muszę przyznać, że wybór był bardzo ciężki... nie sądziłam, że będę czuć taki dyskomfort przy wybieraniu zwycięzców. Wszystkim Wam bardzo dziękuję za wzięcie udziału w konkursie - gdybym miała taką możliwość, to każdemu z osobna wysłałabym zestaw suplementów, bo sama doskonale wiem jak ciężko jest się zmobilizować i zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów. Trzymam za Was kciuki i życzę dużo wytrwałości w dążeniu do swojego idealnego ciała :))

Autorzy poniższych komentarzy wygrali suplementy diety marki Figura:

"Dlaczego ja powinnam wygrać suplement diety Moja Nowa Figura? bo dosyć mam już tej wojny!!!, jak to jakiej? tej wojny z moim lustrem. Powinnam zaskarżyć producenta, że mi taki bubel sprzedał ale nie mam siły na te wszystkie reklamacje a lustro jest beznadziejne i po prostu okropne. Dlaczego? Wstaje rano, humorek całkiem niezły bo się wyspałam, słoneczko zagląda do okna a ptaszki śpiewają, więc idę zadowolona do łazienki, staje przed lustrem a to śmieje się jak opętane i pokazuje palcem na mnie i prawie szczypie mnie w moje oponki na brzuchu, że niby takie wielkie, że nogi grube a biodra to już szkoda gadać. No i co ja mam z nim zrobić - stłuc to diabelskie zwierciadełko prawdy, nie nie mogę bo to przynosi nieszczęście i ono o tym wie i nie boi się mi dokuczać. No co, może mam za dużo tu i ówdzie, no dobra mam sporo za dużo ale żeby się tak zaraz bezczelnie ze mnie śmiać i to z samego rana, a potem to wcale nie jest lepiej bo kiedy przychodzę z pracy i staje prze tym wstrętnym lustrem to znowu wytyka mi mój tłuszczyk i te zjedzone dzisiaj w pracy ciasteczka. Jejku zjadłam parę pączków a co głodzić się miałam?No dobra może trochę "przegięłam" z tymi słodyczami ale tak trudno się powstrzymać prze takimi łakociami. Lustereczko mam propozycję i taki mały rozejm proponuję: Ty mi załatwisz suplement diety Moja Nowa Figura a ja obiecuję mniej jeść i zwracać uwagę co mam na talerzu, no i poćwiczę codziennie chociaż kilkanaście minut - co ty na to? Zgadzasz się? tak! no to super ale pamiętaj nie wyśmiewaj się już ze mnie więcej a zamiast żartów pochwal mnie czasami ok? To teraz ja idę na zakupy - trochę warzyw i owoców kupić ( jak dieta to dieta) a jak przyjdę to chcę widzieć moje suplementy diety Moja Nowa Figura bo bez nich to ja nie dam sobie rady a tak bardzo chcę pochwalić się wszystkim swoja nowa, zgrabna figurą i utrzeć nosa temu mojemu zwierciadełku prawdy i żeby mi wreszcie powiedziało " najpiękniejsza i najzgrabniejsza jesteś na świecie":)
doceniłam: pomysłowość

______________________________

"Czemu ja ? Otóż nie będę pisał zbędnym wierszyków, poezji, rymów itp. Odpowiem po prostu od serca. Jestem mężczyzną w kwiecie wieku. Chcę coś zmienić . Niedawno byłem u lekarza. Wyniki nie były zbyt dobre. Kazał mi wziąć się za siebie bo ... Nie dokończę już. Tego dnia coś we mnie pękło, tego dnia zrozumiałem że muszę wziąć się w garść. Czy mi się uda? Zobaczymy. Mam mocne postanowienie, i potrzebuje małych motywatorów. Jednym z nich byłoby wygranie tych herbatek. Nigdy nie użalałem się na sobą, byłem twardy . Od niedawna stawiam na aktywność. Proszę pomóżcie wytrwać. Nie będę zbędnie pisał, wszystko co chciałem , zwięźle napisałem. Pozdrawiam."
urzekła mnie: szczerość i motywacja

______________________________

"Chciałabym wygrać zestaw, aby wspomóc swoje ciało w wielkiej walce jaką toczy - w walce z własnymi słabościami. Ciało to przyjaciel, który zawsze będzie ze mną, to mój kompan na całą ziemską wędrówkę dlatego zamiast ciągle się na nie denerwować i utrudniać sobie życie postanowiłam że zostaniemy prawdziwymi przyjaciółmi. I tak zaczyna się moja przygoda z zdrowym stylem życia, z walką z swoim lenistwem, z odkryciem prawdziwego endorfinowego szczęścia. Chcę wygrać zestaw, aby wspomóc swoją walkę, abym stojąc przed lustrem z dumą postrzegała rezultaty swojej ciężkiej pracy. Chcę kochać swoje ciało i dbać o nie jak o prawdziwego przyjaciela. I jestem przekonana, że ono odpłaci mi się tym co najlepsze. Dzięki figurze odnajdziemy wspólny język, pokonamy wszelkie przeszkody i wspólnie z moim ciałem odnajdziemy szczęścia smak!"
lubię: styl i estetykę



Autorzy wygranych komentarzy, o swoim sukcesie zostali już powiadomieni mailowo :)
Jeszcze raz serdecznie gratuluję i trzymam za Was wszystkich kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz